Správa sociálnych sietí
Pozdvihneme vašu značku v očiach zákazníkov na sociálnych sieťach a predstavíme ju širokému publiku.
Správa sociálnych sietí Facebook a Instagram.
Prípadová štúdia: Orangutan štúdio
Pozrite si jednu vzorovú štúdiu nášho klienta, ktorému sme vytvorili BRANDING a pravidelne spravujeme sociálnu sieť Instagram.
Čo ja našou úlohou na Instagrame pri správe profilu Orangutan?
- Vytvárame obsah na profile a nástenke: posty, reels a stories, ktoré sú podnietené analýzou a stanoveným cieľom.
- Spravujeme reklamné kampane nastavené v Business Manager META.
- Tvoríme kreatívu a navrhujeme marketingové ciele, vyhodnocujeme a aktualizujeme.
Ako sa do toho spustíme?
1. Stanovíme si ciele
Spolu s Vami prejdeme Vaše ciele, ktoré chcete dosiahnuť. Podľa toho vyberieme správny typ reklamy na Facebooku a Instagrame.
2. Vyberieme presné publikum
Pomocou Facebook pixelu dokážeme získať veľmi presných potencionálnych zákazníkov pre Váš biznis. Zacielime tých, u ktorých je väčšia pravdepodobnosť interakcie.
3. Navrhneme silnú kreatívu
Sme kreatívne štúdio a grafické bannery, ktoré pripravujeme pre našich klientov sú minimalistické, originálne a pútavé. Grafika je prvá vec, ktorú používatelia sociálnej sieti uvidia.
4. Budeme testovať a analýzovať
Nastavená reklama sa pravidelne analyzuje a testuje. Sledujeme čísla a porovnávame investíciu do reklamy vs. výnosy a zisky. Každá reklamná kampaň musí byť zisková voči svojmu cieľu.
Čo Vám prinesie správa sociálnych sietí?
Prvé zárobky okamžite
Získate okamžité zárobky, pretože neexistuje produkt, ktorý sa nedá predať, len zle nastavená reklamná kampaň
Prílev nových zákazníkov
Nebojte sa, prinesieme Vám veľké množstvá nových zákazníkov
Návratnosť investície
Každé investované euro do našej práce Vám zarobí ďalšie tri eurá
Verné publikum
Získate publikum, s ktorým budeme pravidelne pracovať a zapájať ho do vašej značky
Budovanie značky
So silnou značkou si môžete pýtať vyššie ceny za svoje služby/produkty
Koľko stojí správa sociálnych sietí?
Správa sociálnych sietí: Cena je variabilná. Záleží od veľkosti firmy a jej obsahu, ktorý budeme na sociálnych sieťach prezentovať.
Preto je najlepšie, dohodnúť si krátke online stretnutie, kde si preberieme detaily.
Nemusíte sa však báť. Nestojí to 3 000€, tak nebojte sa a napíšte nám.
Elegantná prezentácia vašej značky na sociálnej sieti
Sme kreatívne štúdio. Grafické podklady pre kampane pripravujeme minimalisticky a elegantne. Reklamný banner je prvá vec, ktorú potencionálny zákazník na sociálnej sieti uvidí. Budeme krok po kroku budovať a spravovať príbeh vašej značky tak, aby sa zdokonalilo jej smerovanie a získalo silné a stabilné publikum.
Zverte nám budúcnosť vašej značky a my sa o ňu na Facebooku a Instagrame postaráme, tak akoby sme sa starali o vlastnú značku.
Píšeme príbehy, tvoríme realitu a pomáhame rásť značkám.
Atraktívny dizajn kampaní na sociálnej sieti
Prvý impulz, ktorý na potencionálneho zákazníka vyšleme na sociálnych sieťach je vizuál. Preto pripravujeme grafiku tak, aby bannery do kampaní boli tvorené s citom a premysleným zámerom v modernom a minimalistickom štýle. Vieme čo chceme ukázať zákazníkovi na sociálnej sieti Facebook a Instagram, ako získať jeho pozornosť a ako si vybudovať jeho dôveru.
Vkladáme kreatívne úsilie do celej našej tvorby. Reklamný zámer musí mať jasný cieľ a premyslené kroky na sociálnej sieti.
Prežijeme príbeh vašej značky očami zákazníka, čo nám umožní vytvoriť trefnú reklamnú kampaň na najznámejších sociálnych sieťach Facebook a Instagram.
Mesačná správa a report sociálnych sietí
Pravidelne vás informujeme o aktuálnych výsledkoch vašich reklamných kampani na sociálnej sieti a tak, máte neustály prehľad o našej práci. Aktívne navrhujeme zmeny tým skupinám reklám, ktorým sa nedarí. Podporujeme tie skupiny reklám, ktoré vykazujú výsledky a od nich sa odrážame do ďalšej kampane na sociálnej sieti Facebook a Instagram.
S každým vaším eurom pracujeme tak, ako keby to boli naše vlastné peniaze.
Potrebujeme vašu spokojnosť, aby sme si zaistili našu budúcnosť na sociálnych sieťach.
Nezaťažujeme vás zbytočnými dátami z kampaní.
Vieme, že čas je cenný. Preto sa snažíme nezásobovať vás zbytočnými štatistikami, ktoré sú zaplnení číslami.
Číslam budeme rozumieť my a vás budeme zásobovať presnými výsledkami tak, aby ste im rozumeli a videli výsledky z vaše reklamy na sociálnej siete Facebook a Instagram.
Ako funguje spolupráca pri správe sociálnych sietí?
Kreatívne a minimalistické dizajny pri správe sociálnych sietí Facebook a Instagram.
1.
Vytvoríme reklamný claim pre váš produkt.
2.
Predstavíme vám náš nápad.
3.
Pripravíme grafický vizuál pre kampaň.
4.
Nastavíme rozpočet a propagáciu kapmane.
5.
Spustenie reklamy a následná správa.
6.
Analýza a štatistiky z kampani.
Spolupracujeme:
Čo o nás hovoria naši klienti:
Pre koho je správa sociálnych sieti určená?
Facebook a Instagram sú sociálne siete, ktoré sú vhodné na odprezentovanie skoro každého druhu produktu či služby, ktoré neporušujú pravidla Meta.
Pre koho sú kampane na sociálnych sieťach Facebook a Instagram určené?
Pre každého kto chce zviditeľniť svoju službu alebo produkt. Zvolíme si cieľ, ktorý chcete reklamou na sociálnej sieti dosiahnuť. Môžeme sa zamerať na oslovenie čo najväčšieho publika a pomocou Facebook pixelu na čo najpresnejšie publikum. Môžeme ciele zamerať na zvýšenie predaja produktov, na zvýšenie dopytov po vašich službách a omnoho viac.
Na čo sa musíte pripraviť pred správou sociálnych sieti?
Na pravidelnú mesačnú investíciu za správu sociálnych sieti na Facebooku a Instagrame a pravidelnú investíciu za reklamný kredit.
Cenu si nastavíme individuálne. Každý produkt alebo služba si vyžaduje iné cenové rozpätie.
Prečo by som mal investovať do reklamy na sociálnej sieti?
Pretože je to skvelé príležitosť, ako sa dostať do povedomia potencionálnych zákazníkov a ako zostať v kontakte s už existujúcimi zákazníkmi. Či už sme fanúšikmi sociálnych sieti alebo nie, na tom nezáleží. Stále je väčšia časť populácie neustále online na sociálnych sieťach a trendy nenasvedčujú tomu, žeby sa to zmenilo.
Vrátia sa mi investície do reklamy?
Nikto nechce platiť do reklamy, ktorá nie je zisková. Reklama na sociálnej sieti vie byť zisková. Preto sa robia mesačne analýzy reklamných kampaní a merajú sa konverzie, aby sme videli presne čísla: investície vs. zisk. Tak budete vedieť presne vyhodnotiť svoje investície do reklamy, budete presne vedieť či sa vám investícia do sociálnych sieti oplatila a či bola výhodná a návratná.