Začnite s kreatívnou stratégiou
Klienti nechcú kúpiť vrták, chcú vyvŕtať dieru
Ak klientom budete neustále podsúvať len váš produkt, neuspejete. Ukážte im, aký problém vie vyriešiť váš produkt.
Vytvoríme zvyk a tradíciu vašej značke
Napríklad: “Ak chceš lietať, daj si Red Bull,” alebo “Ak si hladný, daj si Snickers,” alebo „Chceš pauzu, daj si KitKat.“
Vybudujeme silnú a zapamätateľnú značku
Silné meno značky tu zostane, aj keď vymeníte celý tím ľudí aj všetkých manažérov a majiteľov aj všetky stroje.
Ciele delíme na menšie a dosiahnuteľnejšie
Rozdelíme ciele na menšie, aby boli dosiahnuteľnejšie. Dávať si veľké ciele, ktoré pravdepodobne nedostanete, vás len demotivuje.
Zameriame sa na slabé miesta
Ak budete cieliť len na vysoké miesta, s najväčšou pravdepodobnosťou sa popálite. Útočte na slabé miesta a naberajte na sile.
Čo môžete očakávať:
Prvé zárobky okamžite
Získate okamžité zárobky, pretože neexistuje produkt, ktorý sa nedá predať, len zle nastavená reklamná kampaň
Prílev nových zákazníkov
Nebojte sa, prinesieme Vám veľké množstvá nových zákazníkov
Návratnosť investície
Každé investované euro do našej práce Vám zarobí ďalšie tri eurá
Verné publikum
Získate publikum, s ktorým budeme pravidelne pracovať a zapájať ho do vašej značky
Budovanie značky
So silnou značkou si môžete pýtať vyššie ceny za svoje služby/produkty
Koľko stojí marketingová stratégia?
Cena je veľmi variabilná. Záleží od aktuálnej pozícii značky/firmy, o jej veľkosti, o počte cieľov, ktoré si stanovíme a pod. Cenovú ponuku ovplyvňuje veľa faktorov.
Preto je najlepšie, dohodnúť si krátke online stretnutie, kde si preberieme detaily.
Nemusíte sa však báť. Nestojí to 3 000€, tak nebojte sa a napíšte nám.