Korporátna
firemná identita
Prémiová značka si môže pýtať vyššie ceny za svoje produkty a služby.
Investícia do vizuálnej identity sa vždy vráti.
Korporátna vizuálna identita
Prémiové vnímanie značky, si vyžaduje správne cielenú vizuálnu identitu a hĺbkovú analýzu vlastného charakteru.
1. Analýza konkurencie na trhu:
Veľmi dôležitá analýza, ktorej výsledok je hlavný pri určovaní vizuálnej identity, aby sa predišlo duplicitným zhodám a docielila sa odlišnosť medzi konkurenciou, čo z dlhodobého hľadiska dosahuje skvelé výsledky, vyššie zisky a silnejší brand v povedomí publika
2. Zadefinovanie cieľovej skupiny:
Prieskum trhu, ktorého výsledok je presná definícia cieľovej skupiny značky. Vyhodnotenie metrík a návrh dizajnu pre cieľovú skupinu
3. Príbeh značky je jej charakter:
Za každou úspešnou značkou je príbeh, ktorý presne definuje charakter značky. Tak ako Coca-Cola sa snaží vystupovať ako priateľský produkt, ktorý spája ľudí. Príbeh určuje vizuál, spôsob propagácie a smerovanie značky. Príbeh môže vyvolávať emócie vo vašom publiku a budovať vzájomný vzťah vďaka čomu, bude publikum naklonenejšie ku kúpe vášho produktu či služby aj keď bude cena vyššia oproti konkurencii
4. Psychológia farieb
Farba je jedna z najdôležitejších pilierov vizuálnej identity. Je preto veľmi dôležité myslieť na psychológiu farieb a vybrať farby také, ktoré záujmu cieľovú skupinu, ktorú sme odhalili prieskumom a analýzou trhu
5. Definícia komunikácie značky:
Je vizuálne zobrazenie a presná definícia ako pracovať s navrhnutou identitou, ktorá je zobrazená v dizajn manuáli na niekoľkých reklamných predmetoch
6. Typografia:
Zakúpenie alebo vytvorenie fontu na mieru, garantuje prémiovú prezentáciu značku a vysokú úroveň originality
7. Originalita cez fotografie:
Realizácia vlastných fotografií bez použitia fotobanky, umožňuje vytvoriť maximálnu úroveň jedinečnosti a to navodzuje prémiové vnímanie značky
8. Interná a externá komunikácia:
Interná komunikácia: zadefinovanie štýlov, fontov a farieb pre internú firemnú kultúru a komunikáciu
Externá komunikácia: zadefinovanie štýlov, fontov a farieb pre externú komunikáciu s potencionálnymi zákazníkmi
Koľko vás to bude stáť?
Cena za kreatívnu tvorbu firemnej identity.