Branding.
Firemná identita.

Posuňte svoju značku vpred!
Firemná identita silných značiek.

Hop, do tvorby!

Firemná vizuálna identita + branding = posuňte svoju značku vpred

Budujte silnú značku. Buďte rozpoznateľný medzi konkurenciou. Buďte ľahko dostupný pre vašich klientov.

Vybudujte značku, ktorá bude jednotná. Jednoduchá pre komunikáciu. Ľahko zapamätateľná. Už pri pohľade na tričko či polep auta, musí byť do 2 sekúnd zreteľné, že ste to vy a vaša značka!

Dodržujte BRAND KÓDY navrhnuté vo firemnej identite, používajte ich tak často, až vám samým bude z toho zle, a vybudujte impérium.

  1. Na úvod je potrebné vyplniť formulár.
  2. Dohodneme si video CALL
  3. Vystaví sa zálohová faktúra. Po jej úhrade začína proces tvorenia.
  4. Do 14 pracovných dní pošleme návrh firemnej identity v krátkej ukážke, pre schválenie navrhnutých brand kódov.
  5. Ak návrh schválite, zapracujeme celé znenie identity
  6. Pripomienky a úpravy: Váš priestor na pripomienky a návrhy. Ich počet nie je obmedzený.
  7. Po sfinalizovaní firemnej identity sa vystavuje druhá časť faktúry, po jej úhrade posielame všetky súbory identity + dizajn manuál identity
  • Analýza a prieskum trhu, na ktorom podnikáte
  • Analýza trhu a prieskum vašich zákazníkov: pochopenie vášho zákazníka: čo hľadajú vaši zákazníci, a aký problém riešia?
  • Analýza vášho produktu/služby: Ako dokáže váš produkt pomôcť zákazníkom alebo vyriešiť problém vašich zákazníkov?
  • Analýza konkurencie, aby sme predišli duplicitám a podobným vizuálom, a hlavne aby sme sa odlíšili od konkurencie
  • Nastavenie BRAND kódov pre identifikáciu značky
  • Návrh firemného Claimu (sloganu) – Charakter značky
  • Nastavenie vizuálu identity – ako bude vystupovať pred zákazníkom
  • Zapracovanie dizajn manuálu firemnej identity
  • Odovzdanie jednotlivých časti firemnej identity

Grafický manuál bude obsahovať:

  • Verzie loga – vo viacerých prevedeniach
  • Čiernobiele verzie loga
  • Navrhnuté firemné farby
  • Navrhnuté firemné fonty
  • Analýza konkurencie – farebný zápis
  • Vytvorený emailový podpis
  • Grafický návrh vizitky
  • Grafický návrh hlavičkového papiera
  • Grafika pre profile image a cover: Facebook, Instagram, Linkedin
  • Grafický prvok použitý v identite – sprievodný grafický doplnok na prieč identitou
  • Grafická ukážka použitia identity na reklamných predmetoch
  • Grafická ukážka identity na tričku
  • Grafická ukážka na roll upe
  • Nastavenia farebnosti pre pozadia firemných podkladov
  • Získate ucelený vizuál pre vašu značku
  • Zjednotíte a zľahčite komunikáciu vašej značky
  • Získate odlišnosť od konkurencia
  • Získate rozpoznateľnosť vášho produktu/služby na trhu
  • Začnete budovať silnú značku, ktoré bude nesmrteľná

Keď v roku 1896 Armand Peugeot zdedil po svojich rodičoch kovoobrábacia dielňa, ktorá sa zameriavala na produkciu pružín, píl a bicyklov, rozhodol sa začať s automobilovým priemyslom. Nazval firmu Peugeot, podľa svojho mena, ale vo finále ju od seba odosobnil. Armand Peugeot vytvoril značku.

Keď sa zákazníkovi pokazilo nové auto, nežaloval Armanda, ale firmu Peugeot.

Keď v roku 1915 Armand Peugoet zomrel, jeho značka tu zostala a žije dodnes. Môžete vo firme vymeniť majiteľa aj všetkých zamestnancov, ale značka Peugeot tu bude stále.

To je presná definícia toho, čo je BRAND.

Pozrite si našu prácu a prípadové štúdie firemnej identity:

Našu tvorbu si môžete pozrieť tu: https://www.rabbitstudio.sk/case-studies-firemnej-vizualnej-identity/

Odlíšte sa od konkurencie a budujte značku, ktorá tu bude dlhšie ako vy.

Správne cielená firemná identita je štartom pre silnú a stabilnú značku.

1. Analýza a prieskum trhu

Analyzujeme trh, na ktorom podnikáte s cieľom porozumieť mu.

2. Analýza a prieskum vašich zákazníkov

Pochopenie vášho
zákazníka: čo hľadajú vaši zákazníci, a aký problém riešia?

3. Analýza vášho produktu/služby

Ako dokáže váš produkt pomôcť zákazníkom alebo vyriešiť problém vašich zákazníkov?

5. Analýza konkurencie

Analýza konkurencie, s cieľom predísť duplicitám a podobným vizuálom, a hlavne aby sme sa odlíšili od konkurencie.

6. BRAND KÓDY:

Nastavenie BRAND kódov pre identifikáciu značky.

6. CLAIM

Návrh firemného Claimu (sloganu) – Charakter značky.

7. Vizuál identity

Nastavenie vizuálu identity – ako bude vystupovať pred zákazníkom.

8. Zapracovanie dizajn manuálu

Zapracovanie výstupného dizajn manuálu firemnej identity

Koľko vás bude stáť firemná vizuálna identita?

Máte záujem o tvorbu firemnej identity a chcete začať budovať BRAND? Nebojte sa, verte si a napíšte nám.

Firemná identita

Analýza a prieskum trhu
Analýza trhu a prieskum vašich zákazníkov
Analýza vášho produktu/služby
Analýza konkurencie
Nastavenie BRAND kódov
Návrh firemného Claimu
Nastavenie vizuálu identity
Finálne výstupy predmetov

Strong Brand = SUCCESS

Firemná identita
s tvorbou loga

Analýza a prieskum trhu
Analýza trhu a prieskum vašich zákazníkov
Analýza vášho produktu/služby
Analýza konkurencie
Nastavenie BRAND kódov
Návrh firemného Claimu
Nastavenie vizuálu identity
Finálne výstupy predmetov
Vytvorenie loga

Strong Brand = SUCCESS

Firemná identita
s tvorbou loga
a webstránkou

Analýza a prieskum trhu
Analýza trhu a prieskum vašich zákazníkov
Analýza vášho produktu/služby
Analýza konkurencie
Nastavenie BRAND kódov
Návrh firemného Claimu
Nastavenie vizuálu identity
Finálne výstupy predmetov
Vytvorenie loga
Vytvorenie webstránky

Strong Brand = SUCCESS

Čo o nás hovoria naši klienti o našej tvorbe:

Tvár pre vašu značku

Silný brand, ktorý bude komunikovať vaše značku.

Silný a zapamätateľný BRAND

Značka, ktorú si domestikujú klienti je najsilnejšia zbraň pre marketing.

Nezmazateľnú pozíciu na trhu

So silným BRANDOM si môže váš produkt/služba pýtať vyššie ceny.

Presné cielený BRAND pre vaše publikum

Vizuálna identita prispôsobená vášmu publiku a trhu, v ktorom predávate.

Jednotný vizuálny BRAND

Zjednotený grafický vizuál značky, buduje silný brand.